Panic je na nic

Trapný pokus zopakovat úspěch svého žánrového předchůdce. Ano mám na mysli film Snowboarďáci, kde se poprvé objevili Kotek s Mádlem a od té doby se jich už nelze zbavit. Snowboarďáci byl dost příšerný film a opravdu jsem nechápal, proč se všem tak líbí, ale jednalo se o první vyloženě teenagerský film v ČR. Zatímco ve Snowboarďácích se objevili docela slavní herci (myšleno na náš malý český rybníček), ve filmu Panic je na nic hráli samí loseři (a když ne, tak měli tak malou roli, že jsem si jich ani nevšimnul). Kde byli tedy Snowboarďáci noví, neotřelí, byl Panic je na nic pouze špatným pokusem o plagiát.

Příběh filmu Panic je na nic, je tak překvapující a nový, že jsem ani nechtěl věřit tomu, že někdo něco takového mohl vymyslet. Ano, partička nejlepších kámošů na světě se rozhodně, že ztratí panictví. SVATÁ PROSTOTO, TAKOVÁ ORIGINALITA!!! Zatímco Kotek se svým potutelným úsměvem a srostlým obočím mohl mít u náctiletých slečen úspěch, v tomto filmu jsou všichni hlavní hrdinové šeredové první kategorie, a rozhodně jsem si nevšiml, že by si náctileté slečny lepily na zeď plakáty Vobořila, Hrušky nebo Žatečky. (Pokud vám jména nic neříkají, jsou to hlavní hrdinové filmu.) Jediná superstar, která se tohoto natáčení zúčastnila, byla SuperStar Šárka Vaňková, jejíž role byla snad tím nejhorším v celém filmu. Ne že by vyloženě neumělá hrát (protože v tomto filmu to neuměl nikdo, tak by to zas tolik nevadilo), ale finální scénu, kde metrem měří pánská přirození hlavních hrdinů a kde jednomu z nich řekne: „Neboj, příští rok naměříme víc.“, tak to jsem opravdu málem nerozdýchal.

Film šel do distribuce s nálepkou „Hřejivá komedie plná lechtivého humoru, překvapivých situací a vtipných hlášek“, ale ať se hoši snažili sebevíc o tu nejvtipnější „hlášku“, rozhodně byly hlášky tak trapné, až se mi chtělo spíše brečet. (O Kotkově supervtipné hlášce z úspěšných Snowboarďáků „Stříkám“, ze které se mi chtělo pro změnu zvracet, pomlčím.) Vtipnost hlášek filmu Panic je na nic ani nezachránilo to, že herci u nich měli nucené záchvaty smíchu.

Asi tak jediné překvápko celého filmu bylo, že narozdíl od všech teenagerských filmů, kde si chlapci dívky postupně rozeberou, zde všechny tři (po)hlavní hrdiny zvládla obskočit Šárka Vaňková. Abych to shrnul, Panic je na nic je rozhodně tím nejhorším teenagerským filmem, který jsem kdy viděl a že jsem jich viděl hodně, ačkoliv nejsem cílovka.

VystavilDon Insalata v 8:25  

0 komentářů:

Okomentovat