Simpsonovi ve filmu (The Simpsons Movie)

Žluťáky ze Springfieldu zná snad každý, čili to trochu urychlíme, bez zbytečných keců kolem a kolem.

Napoprvé jsem byl ze Simpsonů ve filmu dost zklamán. Jelikož jsem viděl snad všechny epizody (které vysílala ČT), tak jsem se na film opravdu hodně těšil. A to byl asi jediný problém tohoto filmu. Nesmí se od něj moc očekávat. Hlavní zápletka mi totiž nepřišla kdovíjak skvělá, ale jednotlivé fórky byly na docela dost vysoké úrovni. Čili na druhé zhlédnutí jsem si film užíval o dost víc. (Protože už jsem věděl, že nemám čekat žádné zázraky).

Kupříkladu první čtvrthodinka je tak nacpaná jedním fórem za druhým, že úvodní minuty snesou i mnohonásobné zhlédnutí. Mezi nejlepší momenty patří rozhodně Homer s Bartem na střeše, když se začnou hecovat. Bohužel tento sled jednoho gagu za druhým bez zjevného smyslu (což není na škodu) je přerušen v momentě, kdy se divák dozví, že springfieldské jezero je obří stoka, se kterou by se mělo cosi dělat – tzn. než proběhne seznámení se s hlavní zápletkou. (Fóry následují i pak, ale jsou už součástí hlavního „děje“, který za moc nestojí.)

Kdo od filmu nebude očekávat nic moc extra, tak se myslím skvěle pobaví a bude nadšen. Jedná se totiž o víceméně standardní (ale čtyřikrát delší) epizodu Simpsonů. Jediný problém je možná délka filmu, že kde dvacet minut u jednoho dílu v televizi bohatě stačí, 80 minut filmu je možná někde zbytečně nastaveno a kupříkladu rádobydojemné scény Barta, kdy nenáviděl Homera a nejradši by chtěl mít za otce Flanderse, mě opravdu nudily. Ale jako celek to stálo rozhodně za to.

VystavilDon Insalata v 21:42  

0 komentářů:

Okomentovat